Hulp nodig?
Veelgestelde vragen
Bestelling
Je kunt je bestelling tot twee uur na het plaatsten nog wijzigen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: info@theitlist.nl
Je kunt je bestelling tot twee uur na het plaatsten nog annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: info@theitlist.nl
In het geval dat je het verkeerde artikel/maat hebt ontvangen, stuur een mail naar info@theitlist.nl met de volgende informatie:
- Jouw Bestellingsnummer.
- De naam van het product dat je niet van ons hebt ontvangen.
- De naam van het product dat je ervoor in de plaats hebt ontvangen.
- Een duidelijke foto van het artikel dat je hebt ontvangen.
Zodra we de bovenstaande informatie hebben ontvangen, zal ons klantenserviceteam dit zo snel mogelijk voor je oplossen!
Met behulp van onze Ring Sizer
kun je de juiste ringmaat bepalen.
Verzenden
Zolang de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze nog aanpassen. Neem via de email (info@theitlist.nl) contact met ons op.
Op het moment dat wij je bestelling aan de pakketvervoerder meegeven, ontvang je een Track & Trace-link waarmee je je bestelling tot aan je deur kunt volgen.
Als je je bestelling niet binnen 8 dagen hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@theitlist.nl.
De verzendkosten in Nederland en België zijn €5,95 en binnen Europa €12,95.
- DHL:bezorging op maandag t/m zaterdag.
Ruilen en Retourneren
Binnen twee uur nadat je je bestelling hebt geplaatst, kun je een wijziging aanbrengen door middel van contact op te nemen met de klantenservice, info@theitlist.nl. Hierin geldt dat er enkel een wijziging binnen hetzelfde product kan worden gemaakt, denk aan een verandering van maat. Een wijziging waardoor het te betalen bedrag verandert is niet mogelijk, hierbij zul je de order volledig moeten annuleren.
Retourzendingen worden binnen 10 dagen nadat wij ze hebben ontvangen, verwerkt.
Als je niet tevreden bent met de producten die je hebt ontvangen of van gedachten bent veranderd, dan kan je het artikel mits ongedragen, binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Write a clear and concise answer to guide your customers.
Materiaal en onderhoud
We willen je erop wijzen dat je onze sieraden met zorg moet dragen. De volgende informatie is belangrijk als je vergulde sieraden koopt:
- Er wordt een dun laagje 18 karaats goud aangebracht op de sieraden van 925 zilver.
- Het laagje goud is niet bestand tegen crèmes, parfum, water enz. Probeer te voorkomen dat je sieraad tijdens het dragen hiermee in contact komt.
- Slaap niet met je sieraden om.
Nee
De kleurgarantie van The IT List dekt eventuele problemen met verkleuring die kunnen optreden bij onze vergulde sieraden.
Wij staan hier volledig achter.
Als jouw IT Jewelry ooit zijn kleur verliest, kan je contact opnemen met onze customer service en een duidelijke foto van het item meesturen. Wij zullen voor een oplossing zorgen.
Deze garantie geldt 6 maanden.
Verkleuring
Als je sieraad binnen zes maanden verkleurd, dan bieden we je een gratis vergulding of nieuw product aan. Verkleurt het sieraad na zes maanden, dan bieden we je een vergulding aan voor slechts € 50,-.
Is je sieraad gebroken, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kijken het sieraad voor je na en spreken vervolgens de reparatiemogelijkheden met je door. Onze klantenservice is te bereiken via email : info@theitlist.nl Voeg hierbij je bestelnummer en foto van het gebroken sieraad toe. Deze garantie geldt 6 maanden.